Back to Top

TRAJNO VAS REŠIM:


- tesnobe

- anksioznosti

- paničnih napadov

- in depresije


Naročite se na BREZPLAČEN uvodni razgovor
Pokličite me na tel 051 825 730 ali mi pišite na info@vlastakuster.si


mag. Vlasta Kuster, specialistka EFT, priznana strokovnjakinja

za odpravo psihičnih in čustvenih težav

 

Naravno zdravljenje anskioznosti - 7 preprostih in preverjenih načinov za premagovanje anksioznosti po naravni poti

Ob naravnem zdravljenju anksioznosti pogosto pomislimo na zelišča, ki bi jih morda lahko uporabili namesto tablet.

Ne brez razloga.

Ali ste vedeli, da kamilice proti anksioznosti delujejo podobno kot tablete ?

In da ste lahko anksiozni tudi zato, ker ne zatrkujete ?

Ne jeste jajc ? Morda zaradi holesterola ? Napaka. Tudi zato, ker zadnja dognanja govorijo o tem, da jajca sploh niso tako škodljiva, kot se je govorilo zadnja leta. Celo več - jajca vsebujejo pomembno sestavino, ki pomaga pri anksioznosti. Poglejmo si torej, kaj lahko naredite sami za boljše počutje:


1. način naravnega zdravljenja anksioznosti: pijte kamiličin čaj


Za kamilice (Matricaria recutita) je sicer znano, da pomirjajo. Manj pa je znano, da delujejo podobno kot zdravila, ki se v medicini uporabljajo pri zdravljenju anksioznosti (npr. valij (diazepam), ki ga uvrščamo med benzodiazepine . Nekatere snovi, ki jih vsebujejo kamilice, se namreč vežejo v možganih na iste receptorje kot ta zdravila. 

V študiji, opravljeni na University of Pennsylvania Medical Center, Philadelphia, so pri študentih, ki so trpeli za generalizirano anksiozno motnjo, po 8 tednih uživanja izvlečkov kamilice zaznali znatno zmanjšanje simptomov anksioznosti v primerjavi s skupino, ki je med istim poskusom uživala placebo.


2. način naravnega zdravljenja anksioznosti:  eterično olje sivke (Lavandula hybrida)


Vonj po sivki deluje pomirjevalno, tudi pri ljudeh z anksioznostjo deluje blagodejno, vendar v manjši meri. Tako so npr. ugotovili, da se je grškim pacientom med čakanjem v zobozdravstveni ambulanti anksioznost zmanjšala, če so v čakalnici med čakanjem na zobozdravnika razpršili vonj po sivki.

Še bolje deluje sivka v višjih koncentracijah. Pri ljudeh z  generalizirano anksiozno motnjo   je imelo sivkino olje v kapsulah enak učinek kot lorazepam (pri nas znan kot Lorsilan), zdravilo istega ranga kot Valij.


3. uživajte zajtrk in pri tem ne pozabite na jajca


Pravijo, da je dobro in koristno jesti zajtrk.

In ta trditev ni iz trte zvita.

Poglejmo, zakaj lahko neuživanje zajtrka povežemo s tesnobnimi občutki:

Zjutraj se telo zaradi nočnega pomanjkanja količine energije, ki jo sicer dobi s prehranjevanjem preko dneva, odzove z večjim izločanjem adrenalina. Povišan nivo adrenalina je tisti, ki lahko pripelje do aksioznosti.  Če torej občutite anksioznost v jutranjih urah, lahko vzrok tiči ravno v adrenalinu.

Kaj torej pojesti za zajtrk ?

Za zvišanje nivoja sladkorja v krvi sta med (ta vsebuje predvsem lahko prebavljive, t.i. enostavne sladkorje, ki se hitro absorbirajo v kri) ali gosti sok iz zmletega sadja, danes popularno imenovan "smoothie" že lahko dovolj.

Zakaj torej jajca ?

Jajca so, poleg tega, da vsebujejo veliko beljakovin, tudi odličen naravni vir holina, enega izmed B vitaminov, katerega pomanjkanje lahko povzroči ankioznost, čemur je potrdila tudi študija, opravljena na Norveškem.

Kaj pa škodljivost  in holesterol ? Nič posebnega - velja, da jih lahko mirne duše pojeste do 3 na dan. Popolnoma dovolj.


4. Uživajte jedi, bogate z omega - 3 kislino


Ubčutek anksioznosti se je med neko raziskavo, opravljeno v ZDA, zmanjšal tudi do 20% pri tistih, ki so uživali omega 3 kisline.  Omega 3 kislino je sicer najbolje uživati s hrano in ne v obliki kapsul. Najbolj bogate z omega 3 kislino so ribe, kot so losos, skuše, sardine.  1 običajna porcija morskih rib naj bi že zadoščala.

Če pa slučajno rib ne marate, potem je dobra rešitev tudi laneno olje, ki vsebuje sicer drugačno vrsto omega 3 kislin (ALA) , ki pa se v našem telesu razgradi v tiste, ki jih vsebujejo ribe.

1 žlica lanenega olja = približno enakovredna 1 porciji morskih rib.


5. Odpravite se v gozd in se prepustite občutkom


Japonci pravijo temu načinu, ki jo lahko uporabite tudi pri naravnem zdravljenju anksioznosti - gozdna kopel. Naredili so tudi raziskavo o tem, kako na počutje deluje 20-minutni sprehod po gozdu, kjer je bilo možno slišati žuborenje potoka in vonjati čudovite vonjave po lesu, na katere lahko naletite v gozdu.

Sprehod so primerjali s skupino, ki se je potepala po mestu. Nivo stresnih hormonov je bil v prvi skupini nižji v primerjavi z drugo, sprehod po gozdu v primerjavi s sprehodom po naselju pa je pozitivno deloval tudi glede napetosti in anksioznosti, depresije, utrujenosti in delovne zagnanosti.


6. Telovadite  20-30 minut dnevno - 5 dni v tednu


Telovadba je lahko bolj intenzivna. lahko pa tudi zmerna. Izvajajte pa jo redno in vsaj 5 dni v tednu.

Izberite si področje, v katerem najbolj uživate - če ste se v mladosti ukvarjali s kakšnim športom, se začnite z njim zopet ukvarjati.

Kolesarite ali obiščite najbližji hrib.

V članku 5 načinov zdravljenja anksioznosti brez zdravil lahko preberete, da lahko redna vadba po nekaterih raziskavah zmanjša smrtnost kar za do 30% in da so ljudje, ki se ukvarjajo z redno telesno aktivnostjo, manj depresivni, pa tudi simptomi anksioznosti so pri njih prisotni redkeje.

7. uporabite EFT  in trajno odpravite anskioznost

V pilotni študiji, opravljeni leta 2009 v Kanadi, so ugotovili  znatne izboljšave pri študentih s srednjo in hujšo obliko anksioznosti,  ko so preučevali vpliv EFT metode na odpravo anskioznosti. 

Z EFT metodo zmanjšate anksioznost že v nekaj trenutkih.

Ta metoda temelji na predpostavki, da naj bi bila vsa negativna čustva povezana z električnim tokokrogom, ki se nahaja v našem telesu.

Tapkanje na akupunkturne točke

EFT tapkanje na akupunkturnih točkah pri anksioznosti


povzroči, da se v nekaj trenutkih zmanjša utrip srca, dihanje se umiri, roke niso več potne in tesnoba izgine.

EFT Metoda  temelji na predpostavki, da naj bi bila vsa negativna čustva povezana z električnim tokokrogom, ki se nahaja v našem telesu. S tapkanjem na akupunkturne točke dosežemo, da ta motnja v nekaj minutah izgine.

Tapkanje na akupunkturne točke povzroči, da se v nekaj trenutkih

  • zmanjša utrip srca,
  • dihanje se umiri,
  • roke niso več potne in
  • tesnoba izgine.

Pri odpravi anksioznosti EFT metoda koristi na dva načina:

- pomagate si lahko na licu mesta in takoj doživite olajšanje. Pomagali so boste lahko sami, če se boste naučili tapkanja (v pomoč si prenesite priročnik, ki ga dobite na tej strani).

- po drugi poti se lahko anksioznosti rešite trajno, vendar je ta način malo zahtevnejši, saj potrebujete pomoč nekoga, ki je izkušen tudi pri tem, da bo znal poiskati pravi vzrok in ga s čim manj bolečine odpraviti. V tem primeru gre za mojstrsko EFT metodo.

EFT Video: Kako pravilno tapkati pri anksioznosti

No, pa si za zaključek oglejmo, kako naj bi izgledal dan, kadar se želite spopasti z anskioznostjo po naravni poti :

  • uporabljajte EFT in tapkajte
  • za zajtrk si pripravite jajca in pijte poleg kamilice. 
  • za kosilo jejte ribe ali solato z lanenim oljem,
  • popoldne, po službi, se odpravite za pol ure v park ali gozd in bodite telesno aktivni - hitra hoja, tek, kolesarjenje, kar vam paše. Žejo si lahko pogasite kar z Donatom Mg (pomanjkanje magnezija je lahko namreč tudi razlog za anksioznost).
  • Po prihodu domov ali zvečer pred spanjem pa si privoščite še toplo kopel, ki jo obogatite z eteričnim oljem sivke.

V primeru, kadar trpite za hujšo obliko anksioznosti in bi se jo radi rešili za vedno, potem lahko to uredite z EFT terapijo - vendar ne sami. Ob tem boste namreč potrebovali pomoč.

Potrebujete pomoč ? Pišite mi in odgovorila vam bom !


Ime*

E-pošta*

Telefon*

Kako vam lahko pomagam





Prosimo, preden kliknete na gornji gumb, obkljukajte za uspešno pošiljanje tudi okenček spodaj, kjer piše 'Nisem robot.'