Trajno se rešite depresije, anksioznosti in paničnih napadov

5 načinov, kako premagati stres

Stres je sestavni del našega življenja. Kadar je dolgotrajen, lahko pripelje do resnih bolezni, zato je nujno, da se ga naučimo obvladovati. Poleg sprostitve, gibanja in druženja s pozitivnimi ljudmi, vam predlagam, da se poslužite tudi EFT metode, ki vam bo pomagala, da se boste takoj počutili bolje.

V članku preberite…

1. Naučite se EFT in si pomagajte sami

Naučite se uporabljati EFT tehniko in naučili se boste, kako premagati stres. Tapkajte vedno, kadar čutite v sebi nemir, nervozo, anksioznost ali kakršne koli neprijetne občutke. Naučite se poslušati svoje telo, kaj vam pripoveduje. In pomagajte mu tako, da ga razbremenite stresa vsak dan sproti. Že nekaj minut dnevno bo naredilo veliko razliko v vašem počutju.

2. Poiščite pomoč na EFT terapiji

EFT metoda je enostavna in priročna, s katero si boste lahko velikokrat sami pomagali premagati stres.

Če pa res želite trajno spremembo, potem vam lahko pomagam z EFT terapijo, na kateri spremenimo vaš odziv na stresno situacijo. Ljudje se namreč učimo na podlagi izkušenj in če je bilo v vaši preteklosti veliko neprijetnih dogodkov, se je na podlagi tega oblikovalo vaše vedenje. Na EFT terapiji vam pomagam odkriti, kateri dogodki iz preteklosti vplivajo na vaše težave danes.

Na EFT terapiji s pomočjo tapkanja “odstranimo” negativna čustva, ki so še vedno vezana na pretekle spomine. In ko s tapkanjem “zbrišemo” bolečine iz preteklosti, takrat vam stres v sedanjosti ne povzroča več veliko težav, saj ga z lahkoto obvladujte.

EFT terapija

Slika 1: EFT terapija je odličen terapevtski proces, ki pomaga spremeniti naš odziv na stresne situacije.

3. Redno se gibljite

Tudi redno gibanje vam bo pomagalo pri odgovoru na vprašanje, kako premagati stres. Posebej vam priporočam tek ali hojo v naravi, kolesarjenje ali plavanje. Izberite si tisto aktivnost, s katero si boste pomagali premagati stres, aktivnost, ki vam je všeč in kjer ni tekmovalnosti (ne priporočam tenisa, odbojke ali košarke). Privoščite svojemu telesu, da se vsaj 3 krat tedensko temeljito razgiba. Redno gibanje vam bo pomagalo tako pri fizičnem, kot pri psihičnem dobrem počutju.

4. Najdite si čas za sprostitev in počitek

Tempo vsakdanjega življenja je pogosto prehud in telo nam na določeni točki začne sporočati, da ne zmore več. Poslušajte ga in si privoščite dovolj počitka in prijetne sprostitve. Pojdite v savno, na masažo, na sprehod v naravo, poslušajte prijetno glasbo ali obiščite kakšen prijeten dogodek v mestu.

5. Družite se s pozitivnimi ljudmi

Ljudje okoli nas, imajo na nas močan vpliv, zato poskrbite, da boste svoj čas preživljali z ljudmi, ki so pozitivni in ob katerih se počutite dobro. Izogibajte se ljudi, ki so negativni in ki vam jemljejo energijo.

Poskrbite zase in za svoje telo, saj je edino, ki ga boste kadarkoli imeli. Naučite se EFT metode in se sprostite ne samo na zunaj, ampak tudi na znotraj.

Mag. Asja Dominko (Vlasta Kuster) je vodilna EFT terapevtka za trajno odpravo depresije, anksioznosti in paničnih napadov.

Prispevek: 5 načinov, kako premagati stres

Želite ostati povezani z mano?

Vsak teden vam bom poslala kakšno prijazno sporočilo o tem, kako lahko zaživite sproščeno in mirno 💜 🌸 🍀