Trajno se rešite depresije, anksioznosti in paničnih napadov

Slabo spanje – 3 ukrepi za zaščito pred slabim spancem

Vsi potrebujemo kvaliteten spanec, vendar ga včasih ne moremo doseči. Vzroki so lahko različni, pogosto pa je slabo spanje povezano s tem, da naši možgani še ponoči “predelujejo” kakšne informacije in iščejo rešitev. Da se pomirimo, je zelo koristna sprostitev, izredne učinke pa lahko dosežemo s pomočjo EFT tehnike, ki nas hitro in enostavno razbremeni skrbi. In tako do dobrega spanca in do tega, da se odpravi neprijetna nespečnost, ni več daleč.

1. Pred spanjem se sprostite

Pred spanjem se sprostite ob poslušanju prijetne glasbe, ob sproščenem pogovoru ali branju knjige. Pred spanjem se izogibajte pogovorov, ki bi odpirali težke teme. Pred spanjem tudi ne študirajte, saj bodo vaši možgani še med spanjem izvajali določene aktivnosti in tako bo vaše spanje slabo.

2. Pripravite si prijetno okolje za spanje

Pred slabim spanjem se rešite tudi tako, da poskrbite, da bo prostor, v katerem spite, prijeten, čist in udoben. Zato se znebite odvečne navlake, ki se morda zbira v spalnici, zamenjajte posteljnino in prezračite prostor. Nekateri predlagajo tudi, da v spalnici nimate ogledala, če pa ga že imate, pa naj bo na notranji strani vrat od garderobne omare.

3. Znebite se skrbi

Vsaka skrb, ki jo premlevamo čez dan, lahko pomeni slabo spanje ponoči. Zato poskrbite, da se boste čez dan razbremenili skrbi. V veliko pomoč vam bo tukaj EFT tehnika, s katero zmanjšate svoj strah, žalost, jezo in ostala negativna čustva, ki bi vam lahko krajšala spanec. Kadar pa slabo spite že dalj časa in si sami ne morete pomagati, pa vam je lahko v veliko pomoč blagodejna EFT terapija, ki pomaga, da dosežete globoko olajšanje, ki vam bo prineslo tudi spokojen počitek. EFT terapija vam pomaga, da se iz vašega zavestnega in podzavestnega dela uma odstranijo skrbi, ki vam preprečujejo dober spanec.

Vabim vas, da se res sprostite, da poskrbite, da se boste dobro počutili na vseh področjih svojega življenja. Naučite se EFT tehnike in jo vsakodnevno uporabljajte. Razbremenite se stresa in uživajte v sveže postlani, dišeči postelji. Razveselite se večernega počitka in privoščite si dolg in krepčilen spanec.

Prispevek: Slabo spanje – 3 ukrepi za zaščito pred slabim spancem

Želite ostati povezani z mano?

Vsak teden vam bom poslala kakšno prijazno sporočilo o tem, kako lahko zaživite sproščeno in mirno 💜 🌸 🍀